Should I?

- Kom hem från tandläkaren för en stund sen.. har försökt plugga, men lusten är som bortblåst idag. Orkar inte med andra ord.. Så får ta tag i det jag kan, och lägga krut på resten imorgon.

Hos tandläkaren gick det bra, jag som har tandläkarskräck i vanliga fall höll på att somna i tandläkarstolen medans han skrapade mina tänder med nån manick.. det var skönt men samtidigt inte.. tänderna ilade, tandköttet kliade "eftersom att det var infekterat" - tydligen?! Dock fick jag en större chock när han frågade om jag ville ha bedövning, hade ju inte direkt förväntat mig att det skulle göra ont! Men det gjorde det ju inte heller somsagt.. det gjorde ont fast på ett skönt sätt ;)

Förresten en fråga som jag alltid ställer mig när jag är hos tandläkaren:

Varför ska de alltid ställa frågor när man gapar tills käkarna gör ont och de håller på att gräva i munnen? Det är ju fullkomligt omöjligt, kan de inte vänta tills man inte behöver gapa längre?

Efter tandläkarbesöket fick jag ordinationen att gå och köpa speciella tandpetare och tandtråd speciellt för de som har tandställning, passade även på att bli medlem i Apotekets KLUBB eftersom att man ändå köper en hel del grejer där! :) Sen köpte jag även värmeskydd för håret + hårfärg..

Och det är inte vilken hårfärg som helst, utan RÖTT! Men jag har inte riktigt bestämt mig ifall jag ska köra på hela håret eller om jag bara ska testa på underhåret.. Så Should I DO it? Känns lite som om varför inte? Kan ju bli skitsnyggt, annars är det ju bara att färga till en annan hårfärg! Man måste våga lite i livet, inte vara så feg för vad andra ska tycka! Det är ju ändå en själv som ska trivas med det! Right? Återstår att se! :)

Just det måste ju berätta om gårdagen..
Jag och Evelina var ju på företaget Digaloo och fick träffa "PL" Kristofer och det var verkligen helt fantastiskt! Han var så trevlig och visade runt oss på kontoret och fick se deras digitaltryck maskiner, showroom + att han verkligen tog sig tid att förklara, rita upp och svara på frågor även om han säkert hade sjukt mycket att göra egentligen! man kände sig väldigt trevligt bemött och vi kunde gå därifrån med ett förhoppningsvis "juljobb", många erfarenheter rikare och med ett leende på läpparna! :) Underbart! Det bästa är ju när jag drömde att jag precis fått jobb där och skulle ta emot mitt första kundmöte i natt!


Kamera: Sony QX230 Objektiv: SIGMA DG 70-300 mm 1:4-5.6  Motiv: Flugsvamp

 

Kamera: Sony QX230 Objektiv: SIGMA DG 70-300 mm 1:4-5.6  Motiv: Svamp

 

Kamera: Sony QX230 Objektiv: SIGMA DG 70-300 mm 1:4-5.6  Motiv: "Jaktkoja" på landet

 

Kamera: Sony Cybershot Objektiv: 10.2 Mpxl Motiv: Trattkantareller

 

 

 

S.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: Tack!! Ja, dammtussar är inte att leka med! Fina bilder! =)

2012-02-07 @ 19:19:24
URL: http://rebeccasdagar.se
Postat av: Evelina

Färga HELA håret! :D Ja han var fantastiskt bra på att ta emot folk! Han gillar vi ;D

2012-02-09 @ 20:11:14
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0