Onsdag.

Godmorgon på er!

Idag hade jag ställt klockan på 05.30 bara för att jag skulle gå upp och hinna med mycket. Men tröttheten tog över och jag gick inte upp förren 08.00 istället.. Så kan det ju vara! :)

Idag är det en sådan typisk gråblaskig dag, en sån dag man verkligen drar sig för att gå ut! Inte för att jag behöver gå ut, men kan ju vara skönt och avkopplande med en promenad. Men vi får se!


Jag vet inte hur många som har TV-kanalen TLC här! Men inatt drömde jag att jag fick hänga runt med tårtgurun a.k.a Cake Boss Buddy Valastro och hans familj det var väldigt roligt tills en utav hans dotter försvann mitt i natten och alla letade tills hans syster kom hem från en gala med hans dotter i handen (hon hade alltså följt med till galan) Sjuka drömmar man drömmer ibland! :)

www.google.se/TLC.com


Men nu är det plugg som gäller en stund framöver!




S.

Kommentarer
Postat av: Christina

Frallor är helt underbara :) Är bostonterriers jag har, men frallor är fina dom med!

2012-02-08 @ 15:09:06
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0