Ö-vik!

Hej!

Nu har man dragit sig till de Norra breddgraderna för att ta ett par skoldagar :) Åker hem igen på Onsdag!
Igår var det riktigt Kaos när jag skulle flyga från Arlanda. Jag var ute i god tid och hann ta en chailatte på fiket innan flyget skulle gå.. när det var en kvart kvar till boarding gick jag till gaten och där stod det att planet var försenat till 19.30 istället för 17.50 - men jag hittade två klasskamrater så vi gick och åt och spenderade tiden med att diskutera skoluppgifter och annat! Tillslut fick fick åka och jag var inte hemma i Evelinas lägenhet förren klockan 22.00 på kvällen :) Men fram kom jag!


Idag har det varit en rolig dag i skolan, väldigt lärorik och skapande och imorgon fortsätter samma procedur med grupparbete!

Men nu tänkte jag snart bädda ner mig i sängen och bara ta det lugnt för man är ganska trött efter en lång skoldag med många intryck!




Later!

Kommentarer
Postat av: Amanda - FOTO

sv; Åh, hihi så roligt! :)

2012-02-20 @ 22:03:02
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0