Kalla händer.

- Oftast när jag sitter vid datron så får jag väldigt kalla händer, det blir nästan en äcklig känsla. Man försöker värma upp dem så gott det går men 5 minuter senare är de superkalla igen. Tror jag ska börja sitta med vantar vid datorn bara för att händerna blir så kalla :)

Istället, eller nej så ska jag inte skriva men typ.. jag har pluggat idag men jag kände att jag behövde göra någonting roligt, lägga böckerna åt sidan och ta en paus. Jag tog en promenad, men jag glömde mössan så det blev lite kallt om öronen. Men jag kan leva med det, när jag kom hem så hade jag tappat allt sug för att sitta och läsa, så istället har jag knepat (idag igen) på en design till bloggen som JAG tycker är jäkligt clean!


Jag kom också på varför bilderna jag skulle ha i menyn blev helt missfärgade så grattis till mig! :) Dock är jag inte färdig än, som vanligt efter ett tag så strular det till sig med nått.. så nu kan jag inte riktigt se om en sak i menyn stämmer.. så jag får väl glatt vänta tills imorgon och se om det har uppdaterat sig då :)

MEN istället tänker jag vara grymt snäll och ge er en hel del bilder som påminner om det varma sköna sommaren, kanske lite svårt att föreställa sig det nu eftersom att det snöar ute!


 

Kamera: Sony QX230 Objektiv: SIGMA EX 105 mm 1:2.8 DG MACRO Motiv: Lillja

Kamera: Sony QX230 Objektiv: SIGMA DG 70-300 mm 1:4-5.6 Motiv: Sommarblommor

Kamera: Sony QX230 Objektiv: SIGMA EX 105 mm 1:2.8 DG MACRO Motiv: Lillja

Kamera: Sony Cybershot Objektiv: 10.2 pixlar Motiv: Katamaransegling i Alcúdia





Remember, without creation we are nothing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0