Jag är världens lyckligaste!

- Jag och R. kom hem från vårat äventyr för en stund sen. Och ända sen dess har jag svävat på lyckliga moln, jag kan knappt bärga mig till den 13 Mars då vi kommer få hämta hem våran nya familjemedlem Zigge! Vår alldeles egna lilla Fralla, så liten men så underbart söt och go. Vi velade mellan två små mirakel den ena som var störst av hela kullen och lilla Zigge som är en utav de minsta små liven.. det var ett riktigt svårt val men både jag blev förälskad när Zigge började nafsa och slicka på min hand. Jag gav honom till R. och fick samma uppskattning av honom så vi valde tillslut lilla (Baron) Zigge!



Och vi är så lyckliga, efter 1 års letande med oseriösa uppfödare som inte hör av sig, fick vi tillslut tag på en supertrevlig familj/par som fött upp sina valpar sin egen hemmiljö + att mamman fött helt naturligt utan kejsarsnitt och är världens bästa mamma till sina valpar. Denna Fransk Bulldog (Zigge) kommer få så mycket kärlek, omsorg och gos som den behöver. Samtidigt som att Zigge kommer ge oss enormt mycket kärlek, mys och gos tillbaka!

Just can't wait for the day he becomes one of our family.


Så ikväll blir det massa firande med tacos, fredagsgott och mys! Vi förtjänar det, och vi behöver verkligen detta!
Jag kommer självklart skriva mer om det lilla pyret och och visa bilder, men måste låta allt smälta in också, men det kommer komma en del snack om detta nu! :)



Världens lyckligaste tjej säger Later!

Kommentarer
Postat av: Michaela (fotoblogg)

Sv: Tusen tack! kram & trevlig helg!

2012-02-17 @ 16:10:41
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Härligt! Grattis till den nya familjemedlemmen! Hoppas tiden går fort nu - för er skull! :)



kram!

2012-02-17 @ 16:27:14
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åh vad fantastiskt! Nu blir jag avundsjuk, måste nog flytta till Stockholm ;D haha! Grattis till fyndet, eller vad man säger! :D

2012-02-17 @ 20:56:53
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0