Imorgon!!

- Imorgon, jag bara längtar tills imorgon.. Inte för att det är Fredag, men för att jag och R ska åka och göra någonting som kommer förändra vår "familje situation" lite. Och än sålänge är jag riktigt förväntansfull, för att det kommer bli riktigt roligt! :)

Vad det är, kommer jag absolut att berätta imorgon!
Så ni får gott vänta på en liten fredagssurprise, den som gissar rätt får möjligtvis en länk ;)


Någonting som slog mig idag är att DISKA förhand är någonting man underskattar när man har en diskmaskin. Igår helt plötsligt bestämde sig våran ganska nya (2 år drygt) diskmaskin att sluta fungera. Den går att sätta på, men den vill inte ta in något vatten så den står där helt tyst och brummar ingenting - sådär som diskmaskiner ska göra. SÅ det var ju bara att ta ut alla tallrikar, glas, bestick och börja diska förhand. KUL? Njaaääe inte direkt eftersom att diskmaskinen var proppfull med grejor. Men det var väl bara att göra´t som man säger :)

Idag tog jag också en timmes promenad drygt, hälsade på farfar i minneslunden en stund och tänkte på alla mina nära och kära som gått bort de senaste åren. Och älskade Nalle! Igår när jag storstädade, så skulle jag damma av tavelhyllan där jag har ett foto på Nalle och Farfar.. helt plötsligt började tårarna komma och stod där och kände saknaden.. Så det kan vara ibland men alla ska vi dö någongång och finns det ett liv efter döden så är jag bombsäker på att vi kommer träffas en dag igen. Men nu ska vi inte ta upp sådana sorgsna saker!


Bry er inte om min fina dubbelhaka (blir alldrig bra på bild om jag inte tagit dem på mig själv) :)

 

 

 

 

Later! + glöm inte kommentera :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine.

re; klart är snö det bästa med vinter ! kram ((:

2012-02-16 @ 17:06:19
URL: http://tjugoandrejanuari.blogg.se/
Postat av: Amanda - FOTO

sv; Tusen tack! Blir så glad! :]

2012-02-16 @ 19:36:32
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Postat av: Amandamathilda

Haha, ja visst är den! Man blir lite extra glad av den ibland :)

2012-02-16 @ 19:41:05
URL: http://amandamathildas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vad kan det vara som skall ske? Är det vad jag tror att det är?! (:

2012-02-17 @ 10:51:48
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0