Förväntansfull!

- Har nu varit vaken i exakt 2 timmar, hade stora planer på att jag skulle börja på den nya uppgiften i Originalproduktion men som vanligt var det nått fel med läroplattformen så jag kunde inte komma åt uppgiften eller jag kunde inte komma in överhuvudtaget. SUCK! säger jag bara.

Så istället har morgonen ägnats åt lite småfix med bloggen bl.a. uppdateringen av BlogLovín där jag funnits med i ett par år, men med en blogg som jag tagit bort för länge sen :) så det behövdes uppdateras lite. Fixade även med kommentarsfältet så att det blev lite mer trevligare!

Snart ska jag göra mig i ordning för att åka iväg med R. och kolla på en sak :) men ni får fortfarande vänta tills vi varit där och så! Inget är ju 100% än förrän man skrivit på papper :) Men jag är riktigt förväntansfull, lite smått nervös och ivrig eftersom att det ska bli SÅ roligt detta!


Hoppas ni får en underbar fredagsmorgon!




Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0