Födelsedagsfirande.

- Snart ska jag bege mig ut i den hemska "rysskylan" fick en chock när termometern låg på - 18 grader. Vad hände?
Jag ska ut på jakt efter en 20 års present till min lillebror, eller ja han är inte så liten längre.

Som farmor sa "ja, tänk att det bara är ett år sen han fyllde år" Ja tiden går verklugen fort, hur sakta man än tycker åren går så vips är det nått år igen.. Jag kommer ihåg när man var runt 15 och man bara längtade tills man blev 18 och kunde bli "självständig" och när den dagen kom, så ville man inte fylla 18 längre för då var man helt plötsligt vuxen och gammal! ;)



Ikväll blir det utgång iallafall för brorsan och vi kommer troligtvis befinna oss på nattklubben LOBBY! (detta är det inte jag som valt) har dock aldrig varit där.. men jag har hört att det ska vara bra + att de har öppet till 05.00 så vi får väl se hur länge gamlingarna (jag!) orkar med ungdomarna :) Men kul ska det bli iallafall..

Men nu ska jag klä på mig och bege mig..



Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0