Det är är lilla Zigge..

- Hej på er!

Idag tog jag en lång sovmorgon, inget stress utan åt frukost i lugn och ro och packade upp min väska och fixade lite i lägenheten. Väldigt behövligt efter 3 INTENSIVA dagar i skolan.. med stressande uppgifter och deadline.. var knappt att man hann med + att men fick en del nya uppgifter hela tiden :) Men det är ju såklart en utmaning för att se hur mycket man klarar och hur bra en grupp sammarbetar! Men väldigt kul!


Tänkte visa en bild på lilla älsklingen Zigge, som inte fått komma hem till oss än och man är ju inte lite otålig :P

 

Så sjukt underbart söt! (bilder från uppfödaren)

 

 

 

 

 

Nu önskar jag er en underbar dag eftersom att jag måste plugga eller iallafall försöka den resterande dagen!

 

 

 

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0