06.15

-Var tiden jag gick upp idag. Varför?

Jag drömde en riktigt äcklig "snabbdröm" klockan hade jag ställt på 06.00 och höll på att snooza och på 5 minuter hinner jag drömma att jag blir jagad av en demon i ett ödehus som jag och en tjej (som jag inte har någon aning om vem det var) blir jagade i. Huset ligger vid ett träsk med en massa vatten på baksidan och vasstrån.. Tjejen sprang och letade efter en lampa som hon hittade utomhus och drog igenom träskvattnet..

Väl inne i huset börjar saker och ting hända, jag ser skymten av demonen och efter en stund ser jag hur han kryper i taket (sådär vit i ansiktet med hemska ögon, ruffsigt, stripigt hår och snuskiga tänder) jag blundar i drömmen och hör hur han kryper och stannar rakt över mig, jag kan nästan känna honom framför ansiktet och han börjar skrika "WHAAAAAAT YOUUUUUUU WHAAAAAAAAAAAAANT?" med en hemsk röst (tänk er en robotröst) och jag vaknar upp och fick känslan att det var på riktigt som om att han var i taket över mig. Så jag verkligen vaknade till och insåg att det var en dröm. Men bestämde mig för att INTE somna om!

Jag brukar inte bli så påverkad av sådana här drömmar, men den här var verkligen riktigt äcklig. Speciellt när det blir så närgånget och att det känns som om någon andas på en på riktigt!


Håller iallafall på med sista skedet av mitt GANT-schema och skriver en sammanfattning och sen är jag typ redo för att lämna in!



Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0