Snöstorm..

Idag är det helt otroligt vad det snöar ute, det är jävligt underbart tycker jag! Finns ju inget som slår när det kommer enormt mycket snö och man får gosa in sig innomhus med tända ljus, varma sockor och thé i mängder. Idag är det verkligen snöstorm och snöyra, just nu finns det ingen sikt alls när man tittar ut för att det blåser så mycket och för att det snöar en hel del! Den annars milsvida utsikten som jag har från lägenheten är närmare kanske en meter i nuläget! :)
 
Instagram
 

Sitter just nu och försöker plugga på utibarafaan, men jag är så omotiverad och är så fruktansvärt stressad över att jag har känslan att jag inte alls kommer att hinna tills på träffen på måndag. Det är ju såklart bara onsdag idag, MEN när man inte får mycket gjort så går ju tiden och sen så sitter man väl där med uppgifter upp över öronen och tycker så synd om sig själv.
 
Jag har ju börjat på uppgiften (som jag ska göra om) och sen har jag även börjat på min presentation som ska redovisas.. vilket jag även bävar för då jag hatar att redovisa själv! Men jag får ta det som en UTMANING! Och tänka på att det får bli som det blir efter dessa intensiva veckor med aldeles för lite tid!
 
Men nu åter till plugget!
 
Puss&Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0