Psy

Sitter och lyssnar på PsyTrance, kan säga er att det är riktigt bra pluggmusik. Får en att vara lugn samtidigt som man lägger på ett kol och bara pluggar på som bara u t i h e l v e t t e. Jag har bestämt mig att IDAG ska jag bli klar med min presentation och idé i kursen affärsmodeller. Jag vill inte ha den hängandes över mig som ett monster och ta upp all min tid. Jag måste börja koncentrera mig på att öva på presentationen istället.. Nervositeten börjar krypa sig allt närmare och närmare för redovisningsdagen, och i nuläget känns det verkligen som om jag glömt och missat en hel del i min nya idé!
 
Men om det är någon som kommer att undra hur jag tänkt på vissa ställen så får jag väl försöka förklara på bästa sätt då! ;) Vad annars kan man göra? Ingenting är ju  R Ä T T eller F E L..
 
Var ute för en stund sen med Ziggelito och vi tog en långprommis och han fick springa av sig i snön som han verkligen älskar! Han rullar sig, hoppar, studsar, äter, sniffar you name it, he loves it! Tog även med en tennisboll som han fick springa och söka efter när den försvann i snön :)
 
Snömonstret/ Instagram
 
 
 
Puss&Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0