Födelsedagsbarn.

Ja, igår blev man 24 år. För två år sedan sa jag att jag redan skulle ha ett barn, men det blir ju aldrig som man tänkt sig och det är man ju även glad över eftersom att det hade nog inte riktigt funkat då även om jag inte direkt planerat att byta ut min blivande man då. Men jag hade nog inte haft en fungerande framtid till mötes.
 
Det jag menar är att jag gör mig en framtid inom det grafiska och kan med stolthet sedan säga att jag pluggat klart och skaffa mig ett  n i o  t i l l  f e m jobb. Men sen får vi väl se om det yttligare blir ett år till, men det är inget jag räknar med i dagsläget heller och jag vet en person som inte skulle bli så förtjust i det förslaget kanske om man jobbar samtidigt.
 
 
Här är några av mina presenter som jag fick.
 
Phiseyelins till min Iphone
Macrolins/vidvinkellins till Iphone
 
Och en BAMBOO ritplatta!
 
 
Puss och Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0