"Vilken hääärlig dag"

Det är varmt, det är fruktansvärt varmt. Svetten rinner överallt, luften står stilla i lägenheten trots att de flesta fönstren är öppna till max. Klagomål på det? Absolut inte! Man får ta vara på det som är i livet och just nu är det värmen som ligger över Stockholm. Det är fantastiskt!

Jag skrev ju igår om att Hösten gärna får komma om ett par veckor eller så och det tycker jag fortfarande eftersom att hösten är väldigt vacker den också! Men jag säger defentivt inte nej till den sista sommarvärmen heller! :)

Idag jobbar sambon långpanna (vill säga hela dagen) och jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, jag bör plugga en hel del eftersom att omtentan kommer med stormsteg och jag vill verkligen eller jag SKA klara den, gör jag inte det denna gång så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men jag ser positivt och jag vet att jag kommer klara tentan denna gång!

Strax ska jag ta cykeln iväg till gymmet och pumpa gärnet! Men först lite lunch och ut med hunden!

Have a great day errbody.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Lika snabbt som dagarna till tentan rullar kommer min födelsedag med stormsteg! :D #hatkärlek #ogillaomtenta #gillafödelsedag

2012-08-18 @ 20:56:45
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0