TranceMusic.

Sitter just nu och lyssnar på en härlig podcast med TranceAroundTheWorld. Får mig att lugna nerverna tänka på annat än den där omtentan som flåsar mig i nacken. Jag kan ju det mesta nu, eller kan jag det? Har jag läst på tillräckligt? Kommer jag att klara mig denna gång? Tankarna bara susar och rusar i hjärnan och som vanligt så har jag en sådan prestationsångest! Skulle jag inte klara denna omtenta så skulle det vara ett stort nedslag för mig. Så jag vill helst inte tänka på den, men ändå gör jag det för att dagarna närmar sig och det känns som om jag inte pluggat på någonting alls! Jag har lixom kommit till det stadiet där jag bara pluggar men inte riktigt vet vad jag behöver plugga på, det har typ tagit stopp och man går bara igenom sidorna för att se om man missat något. Eller är jag bara lat, och struntar i pluggandet helt enkelt? Nej, nu får jag faktiskt ta och släppa dessa funderingar eftersom att de knappast kommer hjälpa mig den dagen då omtentan äger rum - vill säga på fredag!

 
 
Och sen hatar jag att min blogg ser ut som den gör! Den får mig att må dåligt eftersom att den är förstörd och sjukt jäkla ful!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är så himla duktig som pluggar och kämpar, vet hur det känns men du vet ju att du är bäst! #hejaheja

Svar: Ja tack! Jag gör ju verkligen mitt bästa för att klara denna tenta! Jag vill bara göra den nu och sen ha den urvägen! Denna vecka har bara varit seg och man väntar bara på att tentadagen ska komma :) Men en dag kvar nu!
colorbox.blogg.se

2012-08-29 @ 23:14:25
URL: http://inaess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0