Träna, Träna, Träna.

Okej, då var det måndag igen och HÖST? Det är fruktansvärt kallt ute idag så att man knappt vill gå ut ;) Nej, men det är väldigt friskt ute. Började dagen men ett gympass och måndagar är ben och rumpa dagar. Så körde på med det! Fick även vara med om att brandlarmet gick på gymmet så det var bara att avbryta och utrymma lokalerna. Men som tur var så var det bara ett falsklarm :)
 
Denna vecka är fullspäckad med saker som jag måste göra och kan ärligt säga att jag är väldigt stressad över tentan, men jag gör mitt bästa kring den saken! Det är bara lagarna som behövs läsas på mest! Sen måste jag ta igen en veckas träning då jag inte tränade förra veckan eftersom jag känt mig lite halvkrasslig. Och på fredag kommer jag inte kunna träna och inte på söndag heller förmodligen så det är bara att ligga i denna vecka och kämpa, kämpa, kämpa! För jag vet att jag kommer klara detta hur stressigt den än är!
 
Igår tog jag och R en runda till Barkarby outlet och shoppade loss. Jag köpte mig äntligen regnkläder och gummistövlar till ett bra pris, och nu när man har hund så är det en bra investering eftersom att ut ska man oavsätt väder och jag som INTE är ett fan utav paraplyn när det blåser ute så är regnställ HELT perfekt även om det blåser storm och lösregnar ute (vilket det förmodligen kommer att göra i höst) Sen skulle vi till IKEA och är det något jag hatar så är det IKEA - vid löning. Man får kriga sig fram, gå i labyrinter, armbågar överallt och folk är som gamar, visar noll hänsyn och tror att de är störst vackrast och bäst i hela världen. Och jag som bara skulle ha 3 plastbackar. SÅ dit åker jag inte en söndag efter löning + en regnig dag igen eftersom att det är barnfamiljers enda söndagsnöje!
 
Dock är det mest negativa att den lön man tjänat in på sommarjobb är typ borta då räkningarna inte var billiga denna månad. Men men, det är ju bara att inse att man är en fattig student!
 

Men nu ska jag ut med mitt lilla hjärtegryn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0