Ta tag i saker.

Hey!

Idag har det bjudits på yttligare en underbar dag men värme som heter duga. Det är också väldigt fuktigt ute, vilket gör att man blir svettig så fort man kommer in och går ut.

Så, vad har jag gjort idag då?
Tog mig en runda till gymmet och körde på sämre än vanligt, har känningar i luftrören som om jag har en förkyldning pågång. Så jag vill inte pressa kroppen allt för mycket! Men vi får väl hoppas på det bästa att jag inte blir sjuk vill säga! Jag träffade även mamma på gymmet så vi besämde oss för att ta en fika efteråt. :)

Sen så försöker jag verkligen att ta tag i saker nu, har bokat provtagning bl.a. så det är väl ett under!
Ska även skriva klart CV & Personligt brev och skicka in min utvärdering av jobbet, göra ett skolschema och träningschema + tentaplugg!. Idag ska jag också, försöka skriva klart mina stödanteckningar till omtentan. Så ni ser, jag har ganska mycket att göra kommande dagar :) men det är skönt när man får saker gjort + att jag kommit igång med träningen nu också! Sen när jag får min lön nästa vecka då är det dags att beställa böcker så att man får dem i tid och kan börja kolla igenom dem.

Så nu är det dags att skriva klart mina stödantekningar!

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv. härligt! jo det hade jag allt. den var kanon god! ska du göra i veckan?

2012-08-19 @ 23:14:00
URL: http://rhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0