Ska berätta en sak..

Detta hände igår när jag som R var ute och tog en promenad med Zigge.

Vi träffade på en mamma och hennes dotter och de blev så glada över att äntligen få träffa Zigge, de berättade att de hade spanat på honom genom deras fönster när man gått förbi med honom. Och jag tyckte att det var så roligt när de berättade att varje gång vi hade gått förbi så hade de ropat till barnen i familjen som rusade till fönstret för att få sig en titt.

Men det är riktigt charmigt det är det, att man skaffat en sådan populär hund som många vill hälsa på och ibland känns det även som om att ryktet går att det går en söt Fralla omkring i krokarna. Men det är också läskigt med tanke på alla hundstölder som har varit nyligen lite överallt. Så jag är väldigt vaksam eftersom att Zigge är min lilla dyrgrip och som mitt barn så jag skulle skydda honom med mitt liv om någon fick för sig att ta honom.

Men åter till historien, det som jag tyckte var det mest roliga var att mamman hade tankar om att göra en barnbok om Zigge! Skulle hon göra det, så skulle jag lätt köpa den :)

det är inte lätt att vara lokalkändis!


Kommentarer
Postat av: rebecka

åå jag är kär!!

2012-08-16 @ 21:28:24
URL: http://rhenriksson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Det skulle jag oxå göra! Han är ju suuuuper söt :D

2012-08-18 @ 20:52:57
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0