Saker som får vänta.

Ja, bloggen är ett praktexemplar på saker som får vänta på att bli behandlade just nu! Jag prioriterar inte bloggen efter det som hände igår - vill säga mina två dagars kodande av bloggen som bara gick åt skogen. Det är inte så att jag inte kan göra om det, men bara tanken av att det tog 2 dagar + lite småtimmar hit och dit gör en inte direkt sugen på att börja om igen från Noll. MEN efter att jag har gjort tentan på Fredag och avnjutit en kräftskiva på lördag så kanske jag tar tag i saken på söndag. Men som sagt inget jag prioriterar just nu!

Gjorde även av med 1500:- idag på kurslitteratur. Känns ju sådär med tanke på att de pengarna jag tjänat in under sommaren håller på att ta slut! Och då har jag inte köpt något onödigt utan betalat räkningar och nödvändiga saker som jag väntat på att få köpa i 6 månader. Sen ska man betala yttligare 1200:- för att åka till skolan.

Nej, nu är det inte mycket som står rätt till i min hjärna eller i vardagen! Men jag kämpar på och får försöka se att det blir faktiskt bättre snart! När tentan lixom är done då kan man äntligen släppa allt som har med den att göra och koncentrera sig på annat!

Men nu ska jag ut och gå på en långpromenad med min favorit! Zigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0