Så skönt!

Idag fick magen ta lite stryk på gymmet och det känns riktigt skönt nu efteråt! Så jag hoppas starkt på att jag har träningsvärk imorgon för då vet jag att jag jobbat på bra! :) Har ju faktiskt fortfarande ont i min rumpa efter att jag slaktade den i Måndags :) Jag hade tänkt att jag skulle plugga efter jag kommit hem, men jag blev på något vänster riktigt trött och seg men jag ska göra mitt bästa! För imorgon ska jag ha en riktig genomgångs dag där jag bara sitter och går igenom allt som har med ämnet att göra och plugga på som bara den! FÖR JAG SKA KLARA DETTA NU!
 
 
Ni får ursäkta att bloggen är så sjukt tråkig och lam just nu, fick iallafall styrkan igår att koda om lite i designen eftersom att jag inte klarade av att se "originaltemat" och jag kom ju en bit på vägen, men det är ack så långt kvar ändå! Men som sagt prioriterar inte detta alls just nu och inget annat heller verkar det som. Men men, jag kommer tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0