Reklamspoting.



Ja, det har kommit en ny kategori till denna blogg som heter Reklamspoting. Eftersom att jag brukar twittra om reklam (#reklamspoting) som jag tycker är både roliga och tråkiga så kan ju ju lika gärna göra det här också, dock så är det vad jag tycker och tänker om själva reklamen så inget är ju riktat till de personerna som har gjort reklamen eller så utan jag tycker helt enkelt att det är roligt att kritisera reklam lite :)


Jag kan ju börja med en dålig reklamfilm så går på TV just nu. Vanish "lita på rosa" -reklamen, jag förstår inte riktigt grejen med att de ska ha en kvinna som låter lite sådär småhorny och ska försöka sälja produkten. Den är inte bara irriterande, utan den säljer ingenting till mig! Jag blir mer irriterad på den än att vilja springa och köpa en burk med tvättmedel som ska ta bort alla fläckar som finns! Nej usch och fy, den kan jag leva utan!




Kommentarer
Postat av: rebecka

sv. det kan jag tänka mig:) den är grymt snygg! allt bra med dig?

2012-08-17 @ 23:51:15
URL: http://rhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0