Produktivt.

Hej!

Idag har jag hunnit med en hel del, har äntligen städat mitt snuskiga hem där det låg en massa hårtussar i varje hörn eftersom att Zigge fäller som bara den!


Snart ska jag trycka i mig lite lunch och sedan ta ut hunden på en lite prommis och sedan ska jag ta cykeln till gymmet idag igen. Det som jag ska träna idag är kondition i minst 30 - 45 minuter och sedan blir det både ben och rumpa som ska få ta lite stryk. Jag har ju hållt på och gymmat förut, men då har jag inte koncentrerat mig på att göra en kroppsdel per pass utan det har lixom blivit allt möjligt vilket inte är bra säger dem. Så därför har jag ändrat taktik nu och kör bara en kroppsdel per gång :) Det som dock skrämmer mig lite är att jag ska "tappa suget" för träning om 2 veckor och tycker att det är skönare att ligga hemma och dega i soffan. MEN jag ska verkligen göra allt för att motivera mig själv!

 

 

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0