Pantene Pro-V

Som jag nämt tidigare så är jag en Buzzador och jag har fått möjligheten att prova Pantene Pro-V!
Och än sålänge så gillar jag verkligen produkterna eftersom att de luktar otroligt gott, håret blir lent och mjukt.
 
Jag testade värmeskyddssprayen både igår och idag och tycker att resultatet blev väldigt bra! Sprayen är inte kladdig, håret stelnar inte och det luktar precis som om du varit hos frisören och fått en styling :)
då jag har erfarenhet av andra värmeskyddsprayer så är denna faktiskt den bästa jag provat hittils då de andra har luktat illa, kladdat sig, stelnat på olika partier i håret o.s.v. Det enda som jag tycker är minus med själva flaskan är att den inte "sprayar" utan den mer skjuter iväg en stråle.. så det är lite svårt att applicera över ett större parti i håret. Men annars gillar jag också själva låsfunktionen på flaskan så att man slipper läckage t.ex.! Här nedan kommer bilder på produkten och för och efterbilder!
 
Pantene Pro-V värmeskyddsspray
Jag och mitt barr före användning.
Efter användning med värmeskyddsspray och plattång.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0