Never gonna break.

Sitter just nu och lyssnar på Bon Iver förutom att det är musik som jag lyssnar på när jag behöver lugn och ro samt att lugna nerverna i skolan så påminner det mig om Örnskölsvik. Staden dit jag åker upp en gång i månaden för att träffa lärare och klasskamrater. Bon Ivers musik gjorde mina dagar lättare när jag åkte upp de första gångerna till skolan, det kändes lite motigt att behöva lämna allt hemma och åka till en stad där man inte känner någon och alldrig har varit i. Men jag hade verkligen turen att träffa en sådan go klasskamrat min studybuddy - Ina!
Så istället för att sitta själv på ett sunkigt hotelrum så fick jag äran att bo hos henne i en liten men lagom lägenhet. Då känner man sig inte så ensam och man kan byta idéer m.m. :) Så ibland ska man verkligen ha tur!

Och nu när skolan börjar igen så betyder det att första träffen vi kommer att ha är EN vecka lång! På ett sätt är det skönt eftersom att då får man förmodligen en hel del gjort! Men det känns lite jobbigt att behöva lämna både hund och sambo i en vecka. Men det blir nog bra! Jag får se det positivt :) - Att det är sista året!


Något som är helt fantastiskt idag är att min lönespec. från sommarjobbet damp ner i brevlådan,
IKEA katalogen lika så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0