Man kan säga att jag är klar.

Jag är klar nu. Redo för att möta folkets jubel kring min blogg, för den är så fruktansvärt snygg!
Och jag kan stolt säga att det är JAG som har gjort allting från grunden! Jag tycker att den är riktigt awsome och så bra utformad. JAG ÄR STOLT ÖVER MIG SJÄLV!

Det tog bara två dagar, eller ska jag säga en månad med planering och testning och ja, jag vet inte vad!
Äntligen är den bara där och den fungerar Designen fungerar och jag är riktigt nöjd! och STOLT!

  • Dock så kommer det ju alltid att ändras och läggas till lite hit och dit som det oftast gör!

Så därför ska jag fira med att göra en hemmagjord Pizza A´la Sofie.
Och sen ska jag försöka mig på chokladmuffins med chokladbitar i och maräng fyllning!
Hur det blir återstår att se! :)




/S

Kommentarer
Postat av: Evelina

Super duper snygg! Woohoo! :D

2012-08-16 @ 20:10:48
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0