Jag kunde inte låta bli!

.. nej! Jag har blivit en sådant PS-freak och kod-freak och HTML-freak och blogg-freak så att jag var bara tvungen att byta min header! Jag som svenne banan blir ju alldrig nöjd alltid ska man ändra på nått, klaga på vädret och gnälla på saker ;) Nej, men såhär var det faktiskt att jag kände att headern innan var lite grådaskig och tråkig, så det fick bli en egobild på mig själv istället och jag gillar den eftersom att det är något som "är igång" det är härligt!

Väntar fortfarande förresten på mitt paket från Buzzador och Pantene- Pro - V jag kom ju glatt med i deras kampanj för hårvårdsprodukter! Men tyvärr så har det varit lite förseningar o.sv. så jag hoppas att det löser sig snart då jag är väldigt nyfiken på vad det är för produkter som jag ska få prova OCH så är jag så nyfiken eftersom att det är min första kampanj jag kom med i :) Gå med ni också vettja!

Idag blir det hemmagjord pizza fast denna gång tänkte jag göra småpizzor med olika tillbehör på :) MUMS!





Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0