Hann sola en stund.

Hejsan hejsan!

Idag har man varit väldigt hurtig och hunnit med att träna ett magpass på gymmet. Känns riktigt skönt nu efteråt och jag hoppas verkligen på träningsvärk imorgon då jag ska försöka ta mig till gymmet igen och köra på ett armpass, så den som säger att jag är lat pfft!!

Just nu vräker regnet ner, jag hade turen att hinna sola en stund och rensa balkongen från frasiga blommor och torra kvistar. Och det ser ju även ut som om att regnet kommer att hålla i sig ett tag nu också men det behövs väl det också men man kan ju lika gärna vänja sig, för hösten kommer ju somvanligt vara väldigt regnig och grå.

Men lite ser jag fram emot hösten eftersom att skolan kommer igång på riktigt, även om jag fortfarande håller på att plugga till omtenta DATA kursen då jag kuggade på sista tentan för terminen så är jag taggad på att börja skolan igen. Jag har ju så många "projekt" på gång nu i huvudet som ska planeras och göras och kan bli riktigt rastlös på kvällarna och dagarna. Så jag är verkligen inne i ett "flow" just nu och I LOVE IT!


Så för mig får gärna hösten dyka upp om ett par veckor eller så :)


 

 

Bildtema: Höst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0