Avvänjning.

I dagarna tänker vi (jag och min sambo) börja vänja av Zigge att kunna hålla sig upp till 6 timmar innan han behöver gå ut. Nu har vi gått ut med honom var 5 timme, men vi vet att han klarar upp till 8-9 timmar eftersom att vi går ut med honom sista gången vid 11 på kvällen och vid 8.30 på morgonen :) så han har varit lite bortskämd egentligen! Men man vill ju inte att det ska hända olyckor nu heller eftersom att han är 99% rumsren. Så vi tar det lite försiktigt, men anledningen till att vi gör detta är för att vi tänker på framtiden! För när jag börjar jobba också så kommer han förmodligen behöva klara sig 6-8 timmar utan att behöva gå ut :) Och nu menar jag såklart inte att vi ska låta honom hålla sig i 8 timmar utan vi kommer att ta det stegvis och börja med att han får vänta 30 min - 1 timme längre på att få gå ut!


Kommentarer
Postat av: ▲ Hedvig Gustafsson

Sv: Tack så mycket!! :)

2012-08-22 @ 18:03:00
URL: http://dtlc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0