Ziggebus!

- Idag är min lilla fralla så busig och envis så jag vet inte vad! Men samtidigt är han så frukatnsvärt söt! SÅ har lite svårt att vara arg på honom även om jag verkligen MÅSTE vara bestämd och visa vem som bestämmer! Men det som är bäst med honom är att han kan roa sig själv. Det är som många fralla-ägare säger: De är familjens Clown!

Och det stämmer så bra det! :) Ska strax gå ut med honom så han får springa av sig eftersom att han är uppe i varv nu! :)


Har precis betat av moment 5 i DATA- kursen! Alltså kollat igenom 3 filmer och skrivit lite stödord för imorgon börjar moment 6 så jag är på rätt spår och håller efter mitt personliga schema som jag har gjort! Dock så är det där PM:et en riktig plåga har 2 stycken att skriva nu, har ju börjat på ena men har inte direkt lusten till att sitta och skriva det. Så när jag tänker efter så behöver jag nog ta med datorn upp till ö-vik och skriva så mycket kan kan och orkar där uppe! Sen alla böcker ska vi inte ens tala om!

Tagen imorse, kan inte låta bli att skratta åt den! Har den även som bakgrundsbild på mobilen :)

 

Nej, nu ska jag ta ut min lilla clown!

 

 

Och just det ska också tilläggas att jag har varit duktig och lämnat in VDP-uppgiften!

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0