Wow vilken helg!

- Hallåååååååå bloggen, bloggare, läsare och fans! ;)

Då var det återigen MÅNDAG men jag tänker inte gnälla över det eftersom att jag har haft en fantastiskt SKÖN pluggfri helg som bara har innehållt god mat, dricka och fint sällskap. Tog på mig dansskorna och drog på Club Lacuna: celebrate the spring och träffade fina människor och dansade till grym musik. Det är då man inser hur instängd man är.. Skolan går före som alltid, men det är ju samtidigt extra roligt när man väl kommer ut!! Så söndagen bestod av soffhäng, folk som ville kolla på Ziggeplutten och Reine och Mimmi i Fjällen! - vill säga bakissyssla!

Igår började jag och R. träna Zigge på en hel del inkallning, och han är SÅ duktig! Lite envis dock, men har man godis i handen så kommer han i de flesta fallen. Samtidigt har det funkat utan godis också så det är en hel del framsteg på honom, men det är en lång väg kvar då han har den fula ovanan att springa och jaga fötter, bita i kläder och nafsa på fingrar och händer! men största anledingen varför han gör det är del för att han "leker" men sen för att det säkert kliar i tänderna som växer. Men man får verkligen markera vad som är rätt och fel... Franska Bulldogs är ju kända för att vara lite dumma i huvudet och sega & glömska! :) Så det är ett evigt tjat med NEJ! och som Ceasar Millan brukar göra "tjchh" - ljudet! Men det funkar!


Nu är det dags att återgå till Plugget! Ska se till att bli klar med "kamerakampanjen" så kan man börja på Data & IT Rätt..



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0