Tisdag.

- Godförmiddag!

Hoppas allt är bra med er! Är lite smått irriterad just nu tänker dock inte berätta varför men jag blir galen på folk som tror att de kan få allt gratis! Om det då kostar lika mycket så kan ju ni tro det, för det gör det verkligen INTE!

Idag är det en riktigt vacker dag, ÄNTLIGEN! Är så trött på all snö, regn hagel och KYLA! Vill ju kunna ha på mig vårjackan UTAN halsduk och vantar! Det är ju lixom 3 April nu men fortfarande så är det minusgrader och jag kan inte vara mer än besviken! Vi bor väl helt enkelt i ett kallt land.. Nää det får vara slut med detta nu!

Idag är det mycket som står på schemat! Men tyvärr så har jag knappt någon ork, men jag ska verkligen försöka få iväg saker och börja läsa lite böcker <-- jag som behöver extrem tid på mig att läsa då jag inte direkt är någon läsarnarkoman! :) Har alldrig varit och kommer nog alldrig att bli det heller! sitter också med en uppgift där jag måste gå igenom Pirate Bays dom och skriva ett PM om detta! Åh vad jag vill ha sommarlov nu!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0