Söndagsstund har guld i mun.

-Nämen tjenare!

Nu har jag precis bokat mitt flyg upp till Örnsköldsvik. Och jag bli så förbannad när de ska hålla på och jävlas med en! Bara för att man är student/ungdom så får man inte åka på vissa tider. På fredag så slutar vi säkerligen tidigt i skolan runt 13.00-tiden och (nu har jag varit väldigt sent ute med att boka min biljett) den tidigaste flygningen som är efter skolan går inte förren 18.55 OCH det totalvägrar jag! Tänker inte sitta i skolan så länge bara för att få komma hem till Stockholm. SÅ därför blev jag tvungen att boka två enkel resor då den andra blev en vuxen biljett som är dubbelt så dyr! Den här månaden har verkligen bara sugit ur mina pengar på utgifter som man inte räknat med alls. Och jag lever i stort sätt på mina sparpengar! Men jag hoppas att jag får tillbaka lite från försäkringen snart så att jag kan lägga undan dessa! Sen hoppas jag på att få lite lön också!

I helgen har jag inte gjort så mycket! Som sagt tentan tog ju så enormt mycket tid 15 timmar och 30 minuter.. Men det känns väldigt skönt att ha fått den gjord, men jag är också inställd på att jag inte kommer få godkänt på den så slipper jag bli så besviken sen! Men nu ska jag verkligen lägga krut på att göra rapporterna i DATA kursen! Vill bara få så mycket gjort nu så man kan få lite sommarlov!

Igår bakade jag muffins och morotsbröd och det blev riktigt gott! Så det ska jag absolut göra fler gånger :)
Hade även i lite krossat linfrö så det skulle bli lite nyttigare!


såhär fina blev dem! :)

 

Detta är världens störtsa kelgris, som matte får man knappt vara ifred förren han ska upp i knät och gosa in sig! :) Men jag klagar inte för jag älskar det så något enormt!


Nej, varma mackorna  ligger i ugnen! Dags för lite lunch och sen ska jag färga håret! :)



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0