Sjukstuga!

- Ojojoj säger jag bara!

Jag har sådan otur nuförtiden att jag alltid lyckas bli sjuk när det är helg! Eller vill säga LOV!
I julas var senaste då jag var ruggit dålig + att jag fick en infektion i talgkörtlarna på det. Nu senast i torsdags vart jag riktigt dålig med Feber som heter duga och är fortfarande lite krasslig, men jag står på benen! Tyvärr så är det väl R.s tur nu för han börjar må riktigt dåligt! Så vi turas om! :)

Har iallafall lyckats plugga lite grann.. Det är så otroligt många böcker att läsa så att man blir ju helt snurrig i huvudet om vilken bok som hör till vad. Men jag har iallafall lyckats göra ett schema eller snarare en planering för varje delmoment! Så ska försöka hålla detta så mycket som det går! + alla inlämningsuppgifter!

Igår åkte vi hem till päronen för lite påskfirande vilket var väldigt trevligt och alla är så glada över lilla Zigge. Alla ska gosa och leka och busa med honom :) Han är också väldigt duktig! Så mycket framsteg på honom, ett tag kände jag verkligen att det var omöjligt för den lilla envisa krabaten att lära sig något! Men det går framåt!

Tiden går alldeles för fort! Han va så liten när vi hämtade honom, och nu är han en riktig tjockis!



Ja, nää detta får duga för idag! Tänkte att jag skulle ta och måla lite akvarell eftersom att TV:n är upptagen med golf just nu! Men skaffar jag ett par hundögon så kanske man får titta på Jersey Shore lite senare :P





Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0