Sitter med en tenta..

- Hej på er!

Sitter just nu och lyssnar på Sensation White med en asskön tenta - ELLER inte! Sensation White är dock helt underbar tenta musik. Denna tenta kommer tyvärr att ta hela dagen och jag vet att den även kommer dra musten ur mig! Men men, det går frammåt och ska ta en liten paus nu för att ta ut lilla plutten på en promenad. Bra för mig för att jag få lämna detta åt sidan för en stund och samla ny kraft och energi och bra för honom eftersom att han får kissa och bajsa av sig ;P


Ska även försöka pilla lite på min bloggdesign idag också OM jag orkar och tentan inte har knäckt mig totalt!



Bjuder på en tavla som jag håller på att måla med tuschpennor..

 

 

Dock är den inte klar än.. så laddar upp den färdiga vid ett senare tillfälle :)

 

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh så tjusigt! :D #konstnärensofie

2012-04-20 @ 01:55:45
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0