Så trött!

- Jag känner att det har blivit väldigt mycket gnäll i denna blogg på sistone, men jag antar att det blir så när man är så bitter på allt! Stressen ligger och hugger en i ryggen hela tiden och när man väl slutat plugga för dagen så sitter man ändå i soffan rastlös och tänker på hur mycket man har kvar att läsa i den ena boken till den andra och vilka inlämningsuppgifter som ska vara inlämnade snart och hur gick det på tentan och jag måste plugga till nästa tenta + skriva 2 PM på ca 1500 ord..

Jag orkar inte med detta! Men jag kan faktiskt säga att det är lärarnas fel, eller snarare den person som inte skickar ut information i tid! Så nu ligger man fortfarande 3 veckor efter med läsningen eftersom att de har klantat sig rejält! - Igen!

Jag försöker iallafall hålla humöret uppe och ta en del pauser, men jag vet ju hela tiden innerst inne att jag måste göra uppgifterna som ligger i inkorgen så småningom och helt på en gång så jag slipper se dem!!



Nej får helt enkelt ta en sak i taget!




Ciao!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tjena snygga bruden, tjena snygga bloggen! :D

Jag blir GALEN på planeringen och upplägget, hatar att ligga efter. Jag har inte ens börjat med PM:en.. det blir som för mycke :P

2012-04-10 @ 16:23:35
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0