Prestationsågest!

- Som heter duga! Känner att efter allt tjafs om saker och ting i skolan så har jag fått prestationsångest över att jag känner mig så dum för att jag inte kan någonting! Blir så jäkla ledsen över detta och ännu mera förbannad för att jag inte kan det som ska göras i uppgiften. Men det är ju heller inte mitt fel att personen inte gått igenom detta med oss och bara tar för givet att vi kan! Jag hatar detta "lära ut" sätt för man lär sig ingenting mer än att man blir frustrerad, förbannad, ledsen, arg, irriterad bla bla bla..



Det är hemskt att känna såhär konstant, jag mår dåligt av detta! Jag mår dåligt av kursen för jag vet vad som väntar mig jag vet vad jag får! Och när man tänker tillbaka på en annan kurs så vet man att man inte behöver lägga ner så mycket energi på att få in saker och ting i tid eftersom att det alldrig blir rättat!


Nej nu ska jag inte skriva mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0