Örnsköldsvik.

-Ja idag/kväll så bär det av mot Örnsköldsvik. Jag vet inte, men jag fick verkligen en såhär "jagvillinte" INTE IDAG! Jag tror det finns en liten spärr eftersom att man vet vad man har och vänta. Men ska försöka slå bort dessa tankar och det brukar ju kännas bra när man väl kommit fram till Staden.

Men sen så tycker jag det är så jobbigt att lämna min lilla skrutt och Älskling. Men det är väl bara att gilla läget och göra situationen rolig så dagarna går fortare och det blir fredag och man åker hem igen :)

Har packat det mesta, hade tänkt att plugga idag innan jag åker, men tiden har ju bara runnit iväg och jag är riktigt trött idag. Men får väl ta igen lite på flygplatsen helt enkelt :) Eller när man kommer fram!

Nää, nu ska jag stänga av sålänge och ta en liten prommis med Zigge!

Min lilla skruttis!






Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0