Ont i magen..

- Jag öppnades precis Ladok och fick mig en riktig chock!!
Läraren informerade att betygen är satta men i min fil står det att förra kursen är oavslutad och att jag saknar 4,5 Högskolepoäng! Just nu har jag bara ont i magen för att jag vet att jag inte har missat en enda träff jag har godkänt i allt och den sista "årsredovisningen" var väl inte obligatorisk? Nej det var den väl inte!? Den skulle man ju göra ifall man ville ha betyg A & B på kursen.. men det ville inte jag!

Jag kommer helt ärligt talat DÖ om läraren säger att jag måste göra den för att den var obligatorisk. Då kommer jag hamna efter och få panik. Jag har typ panik nu i skrivande stund för att jag fattar verkligen hur det kan fattas 4,5 HP jag hoppas att det är en BUGG som ligger bakom.. eller så har de inte lagt in alla uppgifter än! Men hur som haver så mår jag riktigt jävla dåligt just nu! Detta behövde jag verkligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0