Onsdag.

- Jag är stolt! Stolt över mig själv att jag igår tog igen 3 veckors läsning, min planering är ju faktiskt super även om jag inte tycker det! Men kom iallafall till moment 4 i Data vilket betyder att jag är på spåret när det gäller den biten! Men det som kväver mig är den där Data Printing - boken! Tur är väl att den är ganska lättläst, men instuderingsfrågorna är så svåra eftersom att boken är på Inglése! Och tentan är på FREDAG nästa vecka! Men där har jag också planerat ganska bra på så sätt att jag ska ta 3 frågor per dag från och med idag.. så då kommer jag vara klar med det på lördag.

Igår fick Zigge sin sista valpspruta! Så äntligen kan han träffa andra hundar och man behöver inte plocka upp honom varje gång en annan hund kommer och man måste förklara varför de inte kan hälsa på varandra just nu.. Dock så måste man vänta 1 vecka till efter sprutan för att vara 100% säker.. Men jag tror inte att det ska vara någon fara nu iallafall! Passade även på att väga den lille korven - 4KG landade han på! Så det är inte så konstigt att man får ont i armarna när man bär honom då och då! :) Stooor pojke!

Nej nu måste jag ta itu med en skoluppgift.. förvånande va?






Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0