GI - Metoden?

- Då har man varit duktig idag också och sökt en sommarkurs om man då inte skulle få ett sommarjobb.. Har bara Evelina att tacka för tipset! :) Vore ju inte helt fel att få komma in på den kursen!

Började dagen lite halft sådär med att prata med Evelina på Skype för att vi skulle hjälpa varandra med en skoluppgift, tyvärr kom vi inte så långt eftersom vi inte riktigt förstod HUR vi skulle gå tillväga, så nu väntar vi på ett svar från forumet! Idag bör jag även läsa ett par långa kapitel i Data Driven Print.. och svara på 3 frågor till det.. men jag har egentligen ingen lust! Men det är väl bara ta och göra det så man får det gjort sedan!

Sen funderade jag även på om man skulle ta och börja med GI-metoden men jag tycker att den låter så komplicerad och mycket att hålla reda på, men man har ju både läst och hört att den metoden ska göra att man går ner i vikt snabbt + att man egentligen bara drar in på de "vita" och de snabba kolhydraterna och att man får äta sådant som jag anser är gott.. Jag anser heller inte att jag behöver tappa en massa kilon, utan mer att jag vill må bättre och få mer energi till vardags :) Någon som har testat denna metod? och vad tyckte/tycker ni?


Nej nu måste jag slänga i mig lite lunch och sedan ta ut hunden på en liten promenad!


Idag har jag för övrigt en riktigt bra hårdag! :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är en riktigt snygging du! :D #snyggsofie

Jag hoppas verkligen att vi kommer in på kursen!

2012-04-14 @ 11:24:13
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0