Idag firar vi!

- Idag fyller min Älsking 24 år! Och jag gock upp tidigt och köpte en bukett blommor och en prinsessbakelse. Jag tycker att på födelsedagen ska man faktiskt få äta tårta till fruksot hur onyttigt det än är!

Till present hade jag gjort ett eget kort som beskriver hur mycket jag älskar honom! + 3 presentkort som han ska få välja mellan :)

Presentkortens "valörer" var/är: En cykel, En resa till Paris och en utvald OnePiece

 

Tråkigt nog så fick han inte vara ledig idag, men eftersom hans jobb har öppet för allmänheten och man kan köpa parmesankorv med surdegsbröd och en öl för en ynka peng så tänkte jag gå dit och umgås med födelsedagsbarnet och försöka få med mig syrran :) Men vi får se om hon kan då hon förmodligen jobbar!

 

Men nu behöver jag ta tag i mitt pluggande, eftersom att jag nu har ungefär en månad på mig att få in 2 rapporter på 1500 ord! Så det är bara att gå upp tidigt på morgonen och köra hårt! :) För nu är det sista månaden innan det är SOMMARLOV! - om det då inte löser sig med sommarjobb eller sommarkursen som jag inte kom in på av någon kosttig anledning! :)

 

 

 

Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0