Färgar håret!

- I väntan på att "tiden ska gå" så kan man ju passa på och blogga lite till :)

Imorse fick jag en glad överraskning, R. steg upp före mig och ordnade frukost till oss båda med tända ljus och nyttig frulle! Tackar ju inte nej till sådant, annars brukar det vara så att jag går upp först och fixar frukost till honom! :)


I fredags fick jag även en annan överraskning! I brevlådan damp det ner en AVI som indikerade på att jag hade ett paket att hämta på posten. Så började jag fundera på om jag hade beställt något eller om R. hade beställt något men det hade vi inte..

Utan jag hade vunnit en tävling på Cosmopolitans Facebook sida! Jag som aldrig brukar vinna! Så jag blev ju riktigt glad när jag insåg att jag faktiskt vunnit någonting!

 

 

Ibland ska man ju ha tur!

 

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Agnes

sv: Tack så mycket!! Jag har skrivit ett inlägg med svar på just såna frågor, kika in om du fortfarande vill veta! :)

2012-04-22 @ 17:53:25
URL: http://agnesbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0