Brist på rubrik.

- Jag tycker alltid att det är lika svårt att hitta bra rubriker till mina inlägg. De säger ju att man måste skriva något som är lockade och som folk är intresserade av. Men skulle jag skriva att jag brutit benet och sedan klickar någon på det och inser att jag inte alls har brutit benet då har ju jag lurat den stackars människan!

I helgen har jag haft en sådan enorm överskottenergi och bara velat göra saker HELA tiden. Jag har helt enkelt varit allt för rastlös jag har hunnit med att rensa garderoben, bytt till sommardäck på bilen, bakat muffins, bakat morotsbröd, tagit 2 långpromenader med Zigge, färgat håret, färgat ögonbrynen, plockat i ordning, rakat R:s hår, träffat svärfar, hälsat på farmor på sjukan.. Men jag har inte puggat ett skvatt! Och jag tänker inte ha dåligt samvete för det eftersom att jag förtjänar en helg i månaden UTAN plugg!

Men idag är det måndag vilket betyder att jag måste sätta igång med pluggandet igen + att jag vill få så mycket gjort innan jag åker till ö-vik imorgon. Jag kommer ju inte direkt få allting gjort men det vore skönt att få bort en liten del! Har inte riktigt bestämt om jag ska ta med mig datorn eller inte! Har inget internet som jag ta med mig eftersom att vi har sagt upp det! Men jag har ju faktiskt alla de saker som jag behöver sparat på datorn. Nåja, har ju tills imorgon att tänka på den saken!



såhär blev min hårfärg! Och jag är verkligen NÖJD! :)

 

 

 

Ciao!




Kommentarer
Postat av: Evelina

Oh! riktigt snyggt :D Du är oxå FANTASTISK! Du är så himla duktigt på att plugga undan, jag har knappt kommit igång med läsningen när du nästan läst igenom allt ;)



Ta med dej datorn om du vill, jag har ju internet till din dator. Jag kommer inte ha med min dator eftersom jag ska vidare till Lycksele. :D

2012-04-23 @ 14:08:29
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0