Bloggjustering..

- Japp, nu har jag tagit mig friheten att göra om lite till i bloggen, det går sakta men säkert fram och det bästa är ju att jag tycker det är riktigt roligt att designa sin/min egen blogg.. Då jag har sett att man kan "låna" andras bloggdesign som någon annan har skapat, men det känns lite sådär att ta någon annans gratisdesign och sen göra om den till sin "egen" personliga.. Så jag tycker att man lika gärna kan lägga ner lite tid på att göra en design på sin blogg som man stolt kan säga att man skapat själv :) Har jag inte rätt?

Plugget har gått bra idag, hade tänkt att jag skulle plugga på till Tentan som är imorgon men jag vet inte riktigt VAD jag ska plugga till. Har aldrig varit med om så mycket statistik och procental i en bok någonsin att boken bara blev en massa blaj för mig och min hjärna! INTE OK! - Har förresten Evelina att tacka för den bra pluggdagen! ;) har sagt det förr men jag säger det igen, i denna utbildning är eleverna sina egna lärare och man har alltid sig själv att tacka eller sin privatlärare! ;)


Ni kanske har märkt att det kommit upp en ny knapp på sidan -----> så nu är det bara att följa med mig på Twitter också om ni nu inte redan gjort det! :)

 

Dessa fina konstverk finns i Kosta Boda Art Hotel - skulle inte tacka nej till att ta hem en sådan här!

 

Måste bara säga att herregud va jag älskar denna lilla jycke! Trodde aldrig att man kunde bli så förälskad i en hund men jag hade så fel! Den här lilla busen gör att mina dagar går mycket snabbare med lek och bus, mys och gos! Sen blir det ju inte sämre för att man får en massa pussar på det ;)



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0