Leave the world behind u.

- Godmorgon på er!
Idag är jag trött, fast ändå ganska pigg. Vovven har varit busig halva natten och kraffsat i sin säng och trippat runt i sovrummet. Så när Robins klocka ringde så steg jag upp vill säga vid 7 tiden.. Men det var/är nog lika bra det eftersom att jag har mycket plugg jag ska ta mig igenom idag. Sen är det bara att vänja sig ifall man får sommarjobb då man börjar redan vid 07.00 på morgonen. Eller om man kommer in på praktikkursen gäller samma sak kanske inte vid 07.00 men tidigt börjar man iallafall :)

Hm? Vad ska man skriva mer om?

Bjuder på lite bilder från förra sommaren :)


Ciao!


Kommentarer
Postat av: -

Jag verkligen älskar dina bilder! Super fina. Du fångar upp olika vinklar så himla bra! Jag vill också kunna det (:

2012-05-05 @ 21:15:34
URL: http://createdbyella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0