Skoj..

- Gud vad jag INTE prioriterar min blogg just nu!
Är helt uppe i det blå kan man säga och det känns som om jag bara pluggar och pluggar ocg ja åter pluggar hel tiden non-stop.

Tentan i måndags drog musten ur mig och jag har inte ens velat ta upp en enda uppgift även om jag vet att jag sitter här och kommer bli så bajsigt stressad i sen.. Men det känns lite som om jag fått en släng av skoltrötthet fast ändå inte.. Tror mycket beror på att jag inte fått sova EN HEL natt på ca: 3 veckor nu! Men jag ska inte klaga heller för att jag älskar varje minut och sekund som jag har lilla Zigge vid min sida :) sen hjälper det inte att man har polacker som river ut en hel jävla lägenhet våningen under oss.. Låter som faAn när de håller på och borrar, hamrar och ja you name it!

Blev nyss riktigt ledsen och besviken när jag insåg att det ligger en tenta på den dagen som jag INTE ville ha en tenta.. Tänkte att jag skulle ta en Monday Bar kryssning närmare bestämt Black & White..Var så sjukt länge sen jag åkte på kryssning eftersom att skolan bara ligger i vägen hela tiden. Men jag vet inte, som det ser ut nu så verkar det vara helt kört då kryssningen är 31 Maj - 2 Juni och tentan ligger den 1 Juni men en inlämningsuppgift SAMMA dag! Kanske om man smörar lite för lärarna så kanske de kan flytta den fram bara ett par dagar eller så ;) (kommer väl alldrig hända) - SÅ ja, jag är sjukt deppig över det! Sen är jag väl deppig över att det ska komma snö nästa vecka.. jag trodde att det var vår nu?!



Nej, jag måste ta tag i en inlämningsuppgift nu..



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag känner lika, jag är super trött på plugg! OCH det blir inte lättare av att första uppgiften inte går att göra för att beskrivningen är förvirrande.



Haha du har ju redan en fin blogg, jag hade ju bara en vanlig vit och tråkig xD

2012-03-28 @ 22:32:50
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0