Snötäckt landskap!

- Godmorgon.

Ägget står på spisen och kokar för fullt, en riktig standard vid den här tiden ;)


Idag är det redan onsdag vilket betyder att dagen bör ägnas åt repitering av allting som har med tentan att göra. Tråkigt men sant, för imorgon gäller det. Jag ska banne mig få bra betyg eftersom att det känns som om jag verkligen lagt ner tid på att plugga allting - inte bara det viktigaste som man tror kommer på tentan utan verkligen ALLT då vill man ju ha lite lön för mödan, valuta för pengarna helt enkelt.



Visst är det HELT underbart att vakna upp till ett återigen snötäckt landskap? Jag Älskar Det! Allting blir så mycket finare och det är 100 gånger bättre än slask och blask, så nää jag tycker att det gärna kan hålla i sig ett tag till och pryda alla träd, tak, buskar och bilar! :) Sen blir man ju inte direkt ledsen när det är ljusare ute heller :)


Tagen denna morgon från köksfönstret :)

 

 

 

 

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0