Slita sig.

- Hej!

Idag är en sån dag jag bara skulle vilja slita mig i håret för att jag är så stressad. Eller är jag det?
Igår hade jag en sådant flow allting gick super jag hann med det mesta. Idag är allting grötigt, tråkigt och bara irriterande. Känns som om att jag har väldigt mycket symptom på stress men jag vet inte riktigt säkert heller. Går runt med en klump i halsen som om att de sitter något i vägen typ (när man fått i sig för mycket vitlökskänsla) min nacke har gjort ont i över en vecka, mina axlar gör ont eftersom att man sitter vid datorn så mycket och ska rita, trixa, skriva i InDesign. På nätterna sover jag bra men ändå väldigt oroligt. Och det största problemet är att min röv har fått träsmak av datorstolen.. Ytterst irriterande! Försöker ta promenader, och då känns det bra i en timme eftersom att man rör på sig, men sen när man kommer tillbaka är det åter till samma position. Kanske verkligen är dags att åka upp till skolan i ett par dagar så man får någonting gjort, inte bara teoretiskt hela tiden.

En sak är säker, när denna kurs(erna) är över så kommer jag vara lycklig!

Men en sak jag ska göra om en stund för att stressa ner, är att lägga mig på min spikmatta.. det hjälper oftast vid stressande situationer.

Eftersom att det är alla hjärtans dag idag så blir det inte så mycket mer än mys ikväll. R slutar tidigt och vi bestämde att ta avvocadosallad till middag nyttigt och bra helt enkelt :) (om man bortser från dressingen)



Men nu åter TILL näst sista kapitlet i InDesign och sen tänker jag ha en pluggfrikväll och bara umgås med min älskling!



Älsklings vovve, vi håller nu på att kolla runt på olika kennlar för att se vart man kan få tag på en sånhär söting!

 

Vet att jag laddade upp denna igår, men jag redigerade denna lite :)

 

Kosta Boda Art Hotel(Småland) där jag och R. spenderade vårat nyår tillsammans med svärföräldrarna.

 

 

 

 

Later!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ojoj vilken sötis hund! Jag vill ha!

Jag vill bara få tentan överstökad, orkar inte med pressen att hela tiden plugga utan att fatta vad man ska prioritera i böckerna, blir bara gröt i hjärnan! -.-'



Svar: Ja men visst jag är ju dopad ja, därför jag är så spidad! Apropå att läsa och misstolka rubriker, jag trodde att det stod "Gifta sig" till det här inlägget ;D

2012-02-14 @ 21:41:43
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0