Skype ÄR grymt!

- God förmiddag!

Har precis avslutat ett samtal med Evelina genom skype, och jag måste ge lite credit för hur BRA skype är när man inte bor på samma ort! Eftersom att vi har ett arbete tillsammans som kräver lite "ritningar" i InDesign t.ex. så kan man få den bra möjligheten att dela skärmar och vi kan hjälpas åt :) Det är ju Toppen! Eller hur?




"Im coming out and now my vision is so clear
If i could change my state of mind then I would disappear
The love i get from you is something I cant chance
Then I could let you slip away without a secong glance

Why cant I realise, Im fighting for my life

Woah-oah-oah-oah
Woah-oah-oah-oah X2

This is like a flashback

This is like a dream
This is like all the things you can fit inside a memory X2

This is like a flashback

Flashback
This is like a flashback
Flashback (why, why, why, why, why)

Why cant I realise, Im fighting for my life

Woah-oah-oah-oah
Woah-oah-oah-oah X2

This is like a flashback

This is like a dream
This is like all the things you can fit inside a memory X2"


Calvin Harris - Flashback.






Den här låten gjorde att jag fick en idé till denna bild.. Enligt mig så handlar låten (som är så grymt jävla bra) om att se framåt i framtiden. "This is like a Flashback" den meningen tilltalar mig på så sätt att man ska kämpa för sin framtid, sitt liv och låta det som varit dåligt endast stanna i minnet och inte låta sig bli nedtryckt av det.

Hur ser ni på texten?



Nu ska jag fixa i ordning mig för att slänga i mig lite lunch och sedan gå ner och tvätta 100kilo kläder.. jag har 3 fulla IKEA kassar (de där blåa) med smutstvätt.. så kommer bli väldigt kämpigt när man ska tvätta själv också.





Later!

Kommentarer
Postat av: Melissa Lavali - Foto, ADD & Vikt

svar:

det lät ju itne så skoj kanske, men måsten som måstes tyvärr.

Min fredag blir nog rätt lugn, ska ut och promenera och se om man kan hitta nå bra att fota

2012-02-10 @ 13:33:29
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Louise

Sv: så lite så :)

Okej, vad mysigt :)

Tack detsamma!

2012-02-10 @ 14:02:59
URL: http://louisedahl.blogg.se/
Postat av: Evelina

Snygg bild! :) Ja skype är fantastiskt!

2012-02-13 @ 19:32:32
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0