Lördag.

Hej hallå!

Trevligt att det är lördag idag, har inte gjort så mycket mest tagit det lugnt och FÄRGAT HÅRET! :)
Tyvärr så blev det inte så rött som jag ville, men det blev snyggt ändå :)


Idag ska jag iväg och träffa lite folk, bowla och käka lite.. så det ska väl bli skoj iallafall hoppas jag, tänkte att man har ju rätt att unna sig detta eftersom att igår på kvällen så blev jag/vi tvungna att plugga igen även om jag hade sagt att jag inte skulle plugga på resten av kvällen. Typiskt lärare att förstöra en fredagskväll bara för att de inte är nöjda med saker och ting..


Men nu är det dags att fixa sig i ordning innan jag måste åka!



Ha en så bra lördag, Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0